Ozon ile Ağrı Tedavisi

Home  /  Ozon ile Ağrı Tedavisi

Ozon ile Ağrı Tedavisi

Ağrı; vücudun herhangi bir yerinden kaynaklanan nahoş subjektij bir duygudur.

Kronik ağrı hayat kalitesini bozan fiziksel ve duygusal iş görme kabiliyetini azaltan bir duygudur. Tedavide ağrıyı kontrol altına almak ve yaşam kalitesini arttırmak amaçlanır.

Çoklu tedaviler (ozonterapi,akupunktur,nöralterapi,detoks vs) uygulamak başarı şansını arttırır.

Ozon gazı kas içine eklem çevresine yağ dokusuna uygulanabilir.

ozon ağroı
ozon agrı

Ozon dokulara ulaşan oksijen miktarını artırır , kas gevşetici etkisiyle spazmları çözer, damarları genişletmesiyle bölgeye giden kan miktarını artırır, dokudaki asidozu nötralize etmesiyle ve ödemi azaltmasıyla ağrıyı giderir. Endorfin salgılatarak ağrının iletilmesini engeller.

Kıkırdak hücrelerini aktive ederek matriks sentezini arttırır ve tamiri başlatır.

Ozon PG leri (ağrıyı uyaran maddeler) modüle ederek antienflamatuar etki gösterir.

Ağrıya sebep olan metabolik ürünlerin atılımını arttırır.

Beyinde serbest radikalleri nötralize ederek nootropik(sinir hücrelerini koruyucu) etki gösterir.

Kollajen ve matriks protein sentezini arttırır.

Eklem içini alkalileştirir ve kıkırdakları korur.

Kondrosit ve fibroblast aktivasyon ve tamiri arttırır.

Ozon uygulamaları kas , eklem içi ve çevresi gibi farklı alanlara haftalık veya haftada 1-2 defa uygulanabilir.

Ozon tedavisi ile ilgili bilgi almak için (0264) 502 0777 veya (0532) 624 9866 numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.