Nöralterapi ile Migren Tedavisi

Home  /  Nöralterapi ile Migren Tedavisi

Nöral Terapi ve Migren

Nöralterapi lokal anestezikler kullanılarak otonom sinir sistemi üzerinden, bozulmuş olan fonksiyonların yeniden normale döndürülmesini temel alan bir tedavi yöntemidir.

Bedenin maruz kaldığı mekanik ,kimyasal, toksin gibi tüm uyaranlar öncelikli olarak sempatik sinir sistemi nöronlarına etki ederler. Bunun sonucu olarak yetersiz kanlanma , hücrelerde oksijen yetersizliği ve yıkım ürünlerinin uzaklaştırılamaması gibi hastalık oluşumu için uygun zemin oluşturulmuş olur. Nöralterapi ile arteryel, venöz ve lenfatik dolaşım düzenlenerek hücre, doku organ düzeyinde yapısal değişiklikler olmadan  tedaviler mümkün olmaktadır.

Bozucu alan, nöralterapide önemli bir kavramdır. Dişler, bademcik, sinüsler,aşı izleri, geçirilmiş operasyonlar ve izleri vücudun regülasyon mekanizmasına devamlı yük bindiren, dengesizlik oluşturan bunu sonucunda fonksiyonel bozukluklar ve ağrıya neden olan bozucu alanlardır. Bozucu alanları tespit etmek ve enjeksiyonlarla nötralize etmek tedavinin önündeki engelleri kaldırmak ve iyileşmek adına atılmış önemli bir adımdır.

Migren ,beyindeki damarların ve beyinde salınan bazı maddelerdeki değişimlerle izah edilmektedir .

Tetikleyici faktörlerin(beslenme, kahve çay,sigara, egzersiz ,stres vs) uzaklaştırılması önemlidir.

nöral2
mg2

Nöralterapi  temelinde hasta değerlendirirken hastanın ayrıntılı hikayesiyle bozucu alan olabilecek odaklar araştırılır. Özellikle baş bölgesinde dişler,sinüsler ve tonsiller ,skar dokuları değerlendirilir. Metabolizması özellikle sindirim sistemi disbiyozis açısından değerlendirilir. Vitamin ve minarel seviyelerine bakılır.

Baş boyun muayenesi ile servikal blokajlar , kaslarda tetik noktalar araştırılır.

Tespit edilen lokal ve sistemik problemlere göre tedavi protokolü belirlenir.

Eklem ,kas enjeksiyonları , gerekli görüldüğünde sempatik ganglion enjeksiyonları,bozucu alan enjeksiyonları ile sempatik sistem üzerinden regülasyonun sağlanması amaçlanır.