Akupunktur ile Boyun Ağrısı Tedavisi

Home  /  Akupunktur ile Boyun Ağrısı Tedavisi

Akupunktur İle Boyun Ağrısı Tedavisi

Bel ağrılarından sonra en çok rastlanan ağrı tipidir.

Boyun patolojileri baş, omuz, göğüs ve kollara bazen bacaklara yayılan semptomlara(uyuşma ,karıncalanma, ağrı vs) sebep olur.

Otonom sinir sisteminin etkilenmesi sonucu baş dönmesi, kulak çınlaması, kalp ritim bozuklukları,tek taraflı terlemeler olabilir.

boyunag

Ağrının çok farklı kaynakları olabilir. Kas, ligament, disk (fıtık), eklem kaynaklı olabileceği gibi bozucu alan varlığıda ( diş,tonsil, kulak) odak olabilir. Disbiyozis (bağırsak flora bozukluğu) ve asidoz da boyunda ki patolojiden sorumlu olabilir.

Değişik testlerle bu noktada ayırıcı tanı yapılıp tedavi protokolü belirlenir.

Akupunktur da boyun problemlerinde oldukça başarılı olduğumuz bir tedavi yöntemi. Vücud akupunkturu yanında kulak, ağız, ynsa gibi mikrosistem akupunktur yöntemleri kullanılabilir.

Akupunkturla endorfin salgısı artırılarak ,ağrıya sebeb olan mediatörler azaltılarak, kaslarda gerginlik giderilerek, enerji akışı düzeltilerek boyun ağrısı gibi semptomlar giderilirken patolojik bulgularda gerilemelerde( radyolojik vs ) görmek mümkün olmaktadır.

Akupunktur ağrının şiddetine, akut veya kronik olmasına göre her gün olabileceği gibi haftada 1-2 seans şeklinde de uygulanabilir. Seanslar 20-30 dk arasında sürer ve ortalama 5-10 seans sürebilir.

Akupunktur Tedavisi ile ilgili bilgi almak için 0264 502 0777 veya + (90) 532 624 9866 numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.