Akupunktur ile Bel Fıtığı Tedavisi

Home  /  Akupunktur ile Bel Fıtığı Tedavisi

Akupunktur ve Bel Ağrısı

Bel ağrısı, en sık rastlanan ağrı tipidir. Hastaların çoğunda kronik yani 3 aydan uzun süregelen ağrılardır.

Postür bozuklukları ve bunun sebeb olduğu kas, eklem, bağlarda ki yüklenme kronik bel ağrı gelişiminden sorumlu nedenler arasındadır.

Disk basıları (fıtıklar), romatizmal hastalıklar,enfeksiyonlar,osteoporoz gibi kemik hastalıkları, iç organ hastalıkları bel ağrısı sebebi olabilir.

Klasik tıp yaklaşımında yaygın uygulama nedene dönük olmayıp semptoma yöneliktir. Ağrı kesici,kas gevşeticilerle yapılan akut ağrı tedavileri olayın kronikleşmesine neden olmaktadır.

Bu nedenle postür ,bozucu alan, mekanik veya enflamatuar gibi sebebler ortaya konarak nedene yönelik tedaviler yapılmalıdır.

bel

Muayene ve tetkikler (röntgen, kan tahlilleri vs) ile ayırıcı tanı yapılır.

Özellikle 20 li yaşlarda postür bozukluğu kaynaklı ağrılar,postür düzeltilmediği taktirde ileri yaşlarda kişiyi kronik bel ağrılarına aday haline getirebilir.

Akupunktur , özellikle kulak akupunkturu ile postüre veri sağlayan göz, kulak, kas ,ayak kaynaklı patolojik veri girişleri düzeltilebilir.

Skolyoz gibi omurga problemleri düzeltilebilir.

Akupunktur , endorfin , diazem gibi endojen ağrı kesici, kas gevşetici-anksiyolitik maddelerin salınımımı artırarak semptomları giderebilir.

Akupunktur ,enerji blokajlarını gidererek beden- eterik beden uyumunu sağlayıp kozmik enerjinin bedene akışını düzenler.

Ağrının şiddetine göre hergün veya haftada 1-2 olmak üzere seanslar düzenlenir . Ortalama 5-10 seans uygulanır. Seanslar 20-30 dk sürer.

Akupunktur Migren Tedavisi ile ilgili bilgi almak için 0264 502 0777 veya + (90) 532 624 9866 numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz.