Uzmanlar eşliğinde hazırlanan detoks programı

İnsan toprak, hava, su ve gıdalardan bazı toksik maddelere maruz kalmaktadır. Bedenimiz zararlı toksinleri karaciğer, böbrek, akciğer, bağırsak vs. yoluyla atarak kendini temizler. Bu toksinler atılmadığında, biriktiğinde zehirleyici maddeler insan organizmasında direnci azaltmakta, hormonal değişiklikler, sinir sistemi bozuklukları, kansere kadar çeşitli hastalıklara neden olmaktadır. Detoksifikasyon organizmaların kendine yaramayan zararlı maddelerden kurtulmasıdır. Kronik yorgunluk, uykusuzluk, stres, tansiyon, romatizmal hastalıklar, solunum sistemi hastalıkları vs. oluşumunda toksin ve asitli artıkların vücuttan atılamayıp birikmesi önemli bir sebeptir. Bir vücudun detoksa ihtiyacı olduğu, birden ortaya çıkan baş, sırt, boyun ağrıları, alerjik, döküntülü, kaşıntılı hastalıklar, uykusuzluk, yorgunluk, eklem ağrıları, sinirlilik şeklinde kendini gösteren belirtilerden anlaşılabilir.

Detoksifikasyon yöntemleri arasında, özel diyetler, nöralterapi, manyetoterapi, sebze ve meyve suyu rejimleri, vitamin ve aminoasit takviyeleri, bitki çayları, biofoton, şelasyon tedavisi, sauna, yosun banyoları, ozon terapi, kolon hidroterapi sayılabilir.

Detoks yaparken dikkat edilmesi gerekenler: Bol su içmek Kahve, alkol ve sigaradan uzaklaşmak Organik besinleri tercih etmek Spor yapmak Aşırı protein tüketiminden kaçınarak alkali beslenmek.

Bizi Arayın 0264 502 07 77 / 0532 624 98 66

Randevu almak için bizi telefon ile arayabilirsiniz.